קוקטייל ארט – סדנת קוקטיילים | בר קוקטיילים לאירועים | מארזי קוקטיילים

למידע נוסף

צרו קשר!

חייגו אלינו כתבו לנו

טעימות מעולם הקוקטיילים

טעימות מעולם הקוקטיילים.

סדנת קוקטיילים מהנה שמתאימה בדיוק ל- Happy Hour מרענן במהלך יום העבודה או לחגיגה קלילה, בה המיקסולוג שלנו יכיר לכם קוקטיילים מפורסמים מרחבי העולם ויכין יחד איתכם מגוון קוקטיילים כדי שתוכלו לדעת מה להזמין מהברמן בביקור הבא שלכם בבר או להכין לעצמכם בבית

משך הסדנה

שעה וחצי- שעתיים

כמות משתתפים

2-25

מקום הפעילות

בבית, במשרד או אצלנו בבר

למידע נוסף

קצת על החוויה.

תיאור הסדנה
סדנת מיקסולגיה היא סדנת קוקטיילים מיוחדת בה תיחשפו לאומנות הכנת הקוקטייל אשר הפכה שם דבר בעולם. במסגרת הסדנה נכיר את כלי הבר והכוסות ואת טכניקות הכנת הקוקטיילים ומהם הכלים והאביזרים הדרושים כדי להקים את הבר הביתי . לאחר מכן נצא למסע על ציר הזמן כדי להכיר את הקוקטיילים הקלאסיים שהפכו לאבן דרך בתרבות הקוקטיילים כאשר אתם – משתתפי הסדנה תכינו את כל הקוקטיילים מאחורי הבר תוך שיחה קלילה על הקוקטייל, מרכיביו וה"סיפור שלו". משם נעבור לחלק האחרון בסדנה ונלמד כיצד משלבים את מרכיבי המטבח בתוך הקוקטיילים – פירות וירקות, עשבי תיבול ותבלינים ואיך יוצרים קוקטייל עפ"י הטעם האישי שלכם ושל האורחים שמגיעים להתארח. סדנת הקוקטיילים תעניק לכם את כל הידע והכלים הדרושים להכין קוקטיילים מתוחכמים גם בבית.

  • קבלת פנים- חיבוקים, נשיקות וקוקטייל פתיחה – שוברים את הקרח ומתחילים לשקשק
  • טכניקות להכנת קוקטיילים – נכיר מקרוב מהן הטכניקות הכנת הקוקטיילים
  • קוקטיילים בעידן הנוכחי –
  • הכלים והאביזרים להכנת הקוקטיילים בבית
  • הכנה וטעימות קוקטיילים מפורסמים בשיתוף משתתפי הסדנה

פאן וגוד טיים

  • היכרות עם עולם הקוקטיילים
  • רכישת כלים וידע להכנת קוקטיילים בבית

מה חושבים עלינו.

סדנת אלכוהול זוגית מבית קוקטייל ארט

לא מובן מאליו סדנה ברמה כזאת, נהניתי מכל רגע, מדריך מקצוען ברמות ובנוסף חברי וכייפי. נתן יחס אישי לכל אחד.

מקצועי מאוד!
הגיע אלינו מדריך להעביר סדנת קוקטיילים, כל קוקטייל היה ברמה גבוהה וטעים בטירוף, נהננו ממש ואהבנו את האנרגיות שהביא איתו. ממליצה בחום!!

הסדנה מועברת ברמה ממש גבוהה, הכל טעים בטירוף!!

סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות

סופר מקצועי! הגיע אלינו מדריך להעביר סדנת קוקטיילים במסיבת רווקות ושינה את כל הידע הקודם שהיה לנו על קוקטיילים. כל קוקטייל היה ברמה גבוהה וטעים בטירוף, נהננו ממש ואהבנו את האנרגיות שהביא איתו. ממליצה בחום!!

חוויה מטורפת של פעם בחיים.
הייתי כבר במספר סדנאות, הסדנה של קוקטייל ארט ברמה אחרת.

תודה על חוויה נהדרת! קונספט משמח לבב וחיך
היה אחלה בחלה! נהנינו כל כך.
אליפות! ממליצים בכיף גדול.

עוד סדנאות שיכולות לעניין אותך.

טעימות מעולם הקוקטיילים.

סדנת קוקטיילים מהנה שמתאימה בדיוק ל- Happy Hour מרענן במהלך יום העבודה או לחגיגה קלילה, בה המיקסולוג שלנו יכיר לכם קוקטיילים מפורסמים מרחבי העולם ויכין יחד איתכם מגוון קוקטיילים כדי שתוכלו לדעת מה להזמין מהברמן בביקור הבא שלכם בבר או להכין לעצמכם בבית

למידע נוסף

סדנת קוקטיילים מסיבת רווקות.

מחפשות סדנת קוקטיילים מיוחדת למסיבת רווקות? הגעתן למקום הנכון ! סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות מבית 'קוקטייל ארט' היא הסדנה הנכונה למסיבת רווקות. הסדנה מועברת ע"י בכירי המיקסולוגים שלנו שזכו והשתתפו בתחרויות ברמנים בארץ ובעולם והם כאן כדי ללמד אתכן איך 'משקשקים' קוקטיילים עם הרבה סטייל. סדנת קוקטיילים למסיבת הרווקות שלנו מתחילה בקוקטייל פתיחה כדי לשבור את הקרח ולהתחמם קצת ומשם נתחיל סדנת קוקטיילים חווייתית בה אתן תהיו ברמניות ליום אחד ותכינו יחד עם המדריך קוקטיילים מפורסמים מרחבי העולם.

למידע נוסף

סדנת קוקטיילים קוקטיילי עולם.

סדנת "קוקטיילי עולם" היא סדנת קוקטיילים מיוחדת בה תכירו מגוון קוקטיילים שהפכו לסמל במדינות בהם הם נולדו. במסגרת הסדנה נכיר את כלי הבר והכוסות והאביזרים הדרושים להכנת הקוקטיילים בבית.

למידע נוסף

סדנת קוקטיילים מבוא למיקסולוגיה.

סדנת המיקסולגיה שלנו היא סדנת קוקטיילים מיוחדת בה תיחשפו לאומנות הכנת הקוקטייל אשר הפכה שם דבר בעולם. במסגרת הסדנה נכיר את כלי הבר והכוסות ואת טכניקות הכנת הקוקטיילים ומהם הכלים והאביזרים הדרושים כדי להקים את הבר הביתי . לאחר מכן נצא למסע על ציר הזמן כדי להכיר את הקוקטיילים הקלאסיים שהפכו לאבן דרך בתרבות הקוקטיילים כאשר אתם

למידע נוסף

סדנת קוקטיילים זוגית פרטית.

אם אתם מחפשים משהו ייחודי ומהנה לעשות עם יקירכם, למה שלא תשתתפו בסדנת קוקטייל זוגי? סדנאות אלו מיועדות לשני אנשים ללמוד על אמנות המיקסולוגיה, ליהנות ממשקאות טעימים וליצור קוקטיילים ייחודיים משלהם. בעזרת ברמנים מומחים, תוכל ליצור כמה משקאות מדהימים תוך זמן קצר!

החוויה הייחודית הזו תגרום לך ולשותף שלך ללמוד הכל על אמנות המיקסולוגיה תוך הנאה ויצירת קוקטיילים טעימים. סדנת קוקטיילים זוגית זו מושלמת ללילה של צחוקים, למידה ומשקאות טעימים בה המיקסולוג שלנו יכיר לכם קוקטיילים מפורסמים מרחבי העולם ויכין יחד אתכם מגוון קוקטיילים כדי שתוכלו לדעת מה להזמין מהברמן בביקור הבא שלכם בבר או להכין לעצמכם בבית

למידע נוסף