קוקטייל ארט – סדנת קוקטיילים | בר קוקטיילים לאירועים | מארזי קוקטיילים

למידע נוסף

צרו קשר!

חייגו אלינו כתבו לנו

קוקטייל ארט מציגה: מארזי קוקטיילים מבוקבקים

קוקטייל ארט מציגה: מארזי קוקטיילים מבוקבקים

מחפשים אחר רעיון מדליק ומקורי למתנה? רוצים לפנק את עצמכם בקוקטייל משובח? זה הזמן להכיר את מארזי הקוקטיילים המבוקבקים מבית קוקטייל ארט

קוקטיילים מבוקבקים מבית קוקטייל ארט, הם למעשה סדרת קוקטיילים עשירים ומשובחים אשר נרקחו על ידי בכירי המיקסולוגים בישראל, שזכו והשתתפו בתחרויות ברמנים שונות מסביב לעולם. קוקטיילים אלו מגיעים בתוך בקבוקים בנפחים שונים המרכיבים מארזי מתנה מדליקים ומקוריים לכל מטרה.

מארזי הקוקטיילים המבוקבקים המיוצרים ומשווקים על ידינו, הם קוקטיילים בעבודת יד המבוססים על מוצרי אלכוהול פרמיום בשילוב מיצי פירות טבעיים, עשבי תיבול, תבלינים, וכמובן, הטאץ 'המיוחד של בכירי המיקסולוגים שלנו. את מארזי הקוקטיליים שלנו תוכלו למצוא במספר גדלים:

  • גודל S – מארז הכולל שלושה קוקטיילים שכל אחד מהם בגודל בקבוק 150 מ"ל
  • גודל M – מארז הכולל ארבעה קוקטיילים שכל אחד מהם בגודל בקבוק 200 מ"ל
  • גודל L – מארז הכולל חמישה קוקטיילים שכל אחד מהם בגודל בקבוק 250 מ"ל

קוקטיילים בעבודת יד ובטעם עשיר שאתם חייבים להכיר

סדרת הקוקטיילים המבוקבקים שלנו משלבת בתוכה עולם עשיר ומרענן של אלכוהול פרימיום בשילוב מיצי פירות טריים, עשבי תיבול ותבלינים, כאשר בין יתר סוגי המארזים המשווקים על ידינו תוכלו למצוא:

  • ALOHA COCKTAIL – קוקטייל ארט בסגנון טרופי המורכב מרום מיושן ורום מתובל, קוקוס, אננס, ליצ'י, תפוז, הל ואנגסטורה ביטרס
  • THE SPICES GARDEN COCKTAIL – קוקטייל ארט בטעם חמצמץ המורכב מג'ין, בזיליקום, זעתר ולימון
  • CITRUS BLOSSOM COCKTAIL – קוקטייל ארט בניחוחות הדרים ומרירות מעודנת המורכב מוודקה, קמפרי, אננס, תפוז ומי ורדים
  • SPICY MARGARITA COCKTAIL – קוקטייל ארט בטעם ספייסי מפתיע המורכב מטקילה מיושנת, ליים, פסיפלורה ואגבה

חשוב לנו שתדעו: במסגרת רכישה של מארזי קוקטיילים מבית קוקטייל ארט, תוכלו לשלב בין סוגי הקוקטיילים השונים ולהרכיב לעצמכם את המארז המנצח והמשכר שאתם אוהבים.

מארזי קוקטיילים במשלוח עד הבית לכל מטרה

מארזי הקוקטיילים המבוקבקים שלנו יכולים לשמש אתכם למגוון רחב של מטרות, וביניהן, רכישת מארזי קוקטיילים מתנה לאנשים שאתם אוהבים באמת, רכישת מארזי קוקטיילים למסיבות ואירועים שונים, רכישת מארזי קוקטיילים לטיולי קמפינג, רכישת מארזי קוקטיילים למפגשים חברתיים מכול סוג ומטרות רכישה נוספות.

את המארזים ניתן לרכוש באתר הבית שלנו במסגרת רכישת מארזי קוקטיילים אונליין, ליהנות משירותי משלוח עד הבית, ולהבטיח לעצמכם את הפינוק האלכוהולי הטוב והמשובח ביותר לכל מטרה.

מארזי קוקטיילים מבוקבוקים

קוקטייל ארט – משדרגים את חוויית האלכוהול בישראל

הקוקטיילים המיוחדים המשווקים על ידינו בסדרת הקוקטיילים המבוקבקים, נרקחו על ידי מיטב המיקסולוגים בישראל, שלכל אחד מהם, ניסיון רב שנים בתעשיית האלכוהול ועולם הקוקטיילים. בנוסף לשירותי הקוקטיילים המבוקבקים עד הבית, אנחנו ב-קוקטייל ארט, עושים הכול על מנת לשדרג את חוויית האלכוהול בישראל, ומאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים הכוללים בין היתר: סדנאות קוקטיילים, סדנאות אלכוהול, קוקטיילים ויין לערבי גיבוש, מסיבות פרטיות ואירועים מיוחדים, שירותי בר קוקטיילים לאירועים ומסיבות פרטיות, חנות מקוונת למכירת אביזרי בר וציוד מקצועי לברמנים ומיזמים נוספים בתחום האלכוהול בהם אנו מעורבים לאורך כל ימות השנה.

למידע נוסף על השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו ולרכישת קוקטיילים מבוקבקים מסדרת הטעמים המיוחדים שלנו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן ולהיחשף לעולם עשיר ומרתק של קוקטיילים בטעמים שטרם חוויתם. את הקוקטיילים המבוקבקים שלנו ניתן לרכוש גם בכמויות קטנות וגם בכמויות גדולות יותר בהתאם לצרכי האירוח ולהעניק לעצמכם את חוויית האלכוהול המשודרגת של קוקטייל ארט.

עוד מאמרים שיכולים לעניין.