קוקטייל ארט – סדנת קוקטיילים | בר קוקטיילים לאירועים | מארזי קוקטיילים

למידע נוסף

צרו קשר!

חייגו אלינו כתבו לנו

סדנאות קוקטיילים ואלכוהול עם קוקטייל ארט

סדנאות קוקטיילים ואלכוהול עם קוקטייל ארט

מחפשים אחר רעיון מיוחד לאירועי חברה, מסיבות פרטיות ומפגשים מיוחדים עם החבר'ה? זה הזמן להכיר את סדנאות הקוקטיילים והאלכוהול של קוקטייל ארט, החברה שעושה כבוד לתעשיית האלכוהול בישראל ולמקצוע הברמן.

סדנאות קוקטיילים ואלכוהול הן סדנאות חווייתיות ומעשירות, שמצד אחד, מאפשרות לכל אחד ואחת מהמשתתפים לצלול לעולם תרבות האלכוהול ולהכיר מקרוב את הציוד הנדרש והטכניקות השונות להכנת משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים שונים, ומצד שני, ליהנות מחוויה כיפית ומשכרת עם כל החבר'ה מהעבודה, מהצבא מהאוניברסיטה וכדומה.

סדנאות אלכוהול מבית קוקטייל ארט

אנחנו ב-קוקטייל ארט, פיתחנו עבורכם מגוון רחב של סדנאות אלכוהול, סדנאות יין וסדנאות קוקטיילים המותאמים למגוון רחב של אירועים, מסיבות ומפגשים חברתיים מכל סוג ולכל מטרה. סדנאות האלכוהול, היין והקוקטיילים שלנו אורכים בין שעה וחצי לשעתיים וניתן לשלב אותם בכל אירוע, מסיבה או מפגש חברתי כזה או אחר אותו אתם מקיימים, החל מסדנאות יין לערבי גיבוש לעובדי החברה, דרך סדנאות קוקטיילים לימי הולדת למבוגרים ועד לסדנאות קוקטיילים למסיבות גיוס, שחרור או מסיבות רווקים/רווקות.

חשוב לנו שתדעו: את סדנאות הקוקטיילים והאלכוהול שלנו, בנינו באופן כזה שיאפשר לכל אחד ואחת ממשתתפי הסדנאות השונות, להכין בכוחות עצמו את הדרינקים הנלמדים במהלך הסדנא, וכל זאת תוך רכישת מיומנויות בר בסיסיות.

כל אחת מסדנאות האלכוהול, היין או הקוקטיילים שלנו, מועברת על ידי אנשי המקצוע הבכירים ביותר מעולמות היין, האלכוהול והמיקסולוגיה, כאשר את הסדנאות השונות ניתן לקיים אצלכם בבית או במשרד או אצלנו באופן חופשי על הבר.

סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות

מבנה הסדנאות

על מנת לאפשר לכל אחד ואחת ממשתתפי הסדנא ליהנות מהחוויה הכיפית והמשכרת, ועל הדרך, ללמוד דבר או שניים על תרבות האלכוהול ואומנות הקוקטיילים, פיתחנו עבורכם מבנה ייחודי לכל אחת מהסדנאות אותן אנו מקיימים, כאשר בחלק הראשון של הסדנא, נכיר אחד את השני, נרים לחיים עם קוקטייל פתיחה ונלמד להכיר את אביזרי הבר הנחוצים לנו לצורך הכנת משקאות בהתאם לסוג הסדנא בה בחרתם. לאחר מכן, נעביר לכל אחד ואחת ממשתתפי הסדנא קורס מזורז בטכניקות להכנת דרינקים על פי סוג הסדנא ונחשוף בפניכם את הסודות המקצועיים ההופכים כל ברמן/ית ממוזג משקאות למקצוע מכובד מסביב לעולם.

בחלק האחרון של הסדנא, המשתתפים יכינו בכוחות עצמם את המשקאות השונים ויחוו ברמה האישית את החוויה הנלווית לתהליך הכנת הדרינקים בצד השני של הבר. כמו כן, הסדנאות השונות שלנו משלבות בתוכן היכרות בסיסית עם הכלים הנחוצים להקמת בר ביתי, טיפים מעשיים לשילוב חומרי גלם מהמטבח הביתי לצורך הכנת משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים שונים, וכמובן, את כל הידע הנדרש להכנת קוקטיילים עם הרבה צבע ועניין גם בבית.

בסיום כל אחת מהסדנאות שלנו, כל אחד ואחת מהמשתתפים מקבל לידיו חוברת מקצועית בה ניתן למצוא את כל המידע הנלמד ואת המתכונים של המשקאות אשר הוכנו במהלך הסדנא.

סדנאות מבית קוקטייל ארט – למי הן מיועדות?

המבנה הייחודי של סדנאות האלכוהול, היין והקוקטיילים שלנו, הופך אותן לנגישות וחווייתיות לכולם, ולכן, סדנאות האלכוהול, היין והקוקטיילים שלנו, יכולות להתאים למגוון רחב של אירועים, מסיבות ומפגשים חברתיים, לרבות, סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות או רווקים, סדנת יין למפגשים משפחתיים או חברתיים, סדנת קוקטיילים לעובדי חברות וארגונים וכדומה.

למידע נוסף על הסדנאות שלנו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום ולהבטיח לעצמכם חוויה כיפית ומשכרת שתגרום לכל אחד ואחת מהמשתתפים לפרגן לכם על הרעיון המדליק והמקורי להביא אותנו לאירוע שלכם…

עוד מאמרים שיכולים לעניין.