קוקטייל ארט – סדנת קוקטיילים | בר קוקטיילים לאירועים | מארזי קוקטיילים

למידע נוסף

צרו קשר!

חייגו אלינו כתבו לנו

כל המידע הנחוץ עבור בר קוקטיילים לאירועים

כל המידע הנחוץ עבור בר קוקטיילים לאירועים

יש לכם אירוע פרטי או עסקי על הראש? לנו יש בר קוקטיילים בראש טוב עבורכם!

אנחנו ב-קוקטייל ארט, לקחנו את תחום הברים לאירועים צעד אחד קדימה ומאפשרים גם לכם ליהנות משירותי בר קוקטיילים לכל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים, בהתאמה אישית לאופי וסוג האירוע. שירותי הבר שלנו מבוססים על הידע והניסיון העומד לרשותנו בענף האלכוהול ועולם הקוקטיילים, כאשר את כל סוגי הקוקטיילים המוגשים על ידינו במהלך האירועים השונים, אנו רוקחים ומייצרים בכוחות עצמנו ממוצרי אלכוהול פרמיום וחומרי גלם טבעיים בלבד, והכול בעבודת יד ויצירתיות המאפיינת את היכולות המקצועיות של אנשי הצוות שלנו המורכב מבכירי המיקסולוגים בישראל.

קוקטייל ארט מציגה: בר קוקטיילים ובר אקטיבי לאירועים

בר קוקטיילים לאירועים מבית קוקטייל ארט, מאפשר לכל מארגני האירועים שביניכם, ליהנות ממספר יתרונות שירות מרכזיים ההופכים את חוויית השתייה במהלך האירוע לכיפית יותר, משחררת יותר וטעימה הרבה יותר, כאשר בין היתרונות המרכזיים של שירותי הבר לאירועים מבית קוקטייל ארט תוכלו למצוא:

  • שירותי בר קוקטיילים ובר אקטיבי לכל סוגי האירועים בהתאמה אישית לאופי וסוג האירוע
  • היצע עשיר ומגוון של קוקטיילים מיוחדים במגוון טעמים וצבעים
  • צוות בר מקצועי ומנוסה של בכירי המיקסולוגים בישראל

וזאת לצד יתרונות שירות נוספים ההופכים את שירותי הבר שלנו לחוויה מיוחדת בכל אירוע.

שירותי בר בהתאמה אישית לכל סוגי האירועים

על מנת להפוך את שירותי הבר שלנו לחלק בלתי נפרד מהאירוע הבא שלכם, אנחנו ב-קוקטייל ארט, מקפידים על התאמה פרטנית של מאפייני הבר לסוג ואופי האירוע, כאשר שירותי הבר שלנו לאירועים מותאמים ומיועדים לכל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאחד, החל משירותי בר קוקטיילים לחתונה, דרך שירותי בר לאירועי חברה ועד לשירותי בר קוקטיילים למפגשים חברתיים מכל סוג, לרבות, מפגשי HAPPY HOUR במשרד וכדומה.

בנוסף לשירותי בר קוקטיילים לאירועים, אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות מהיצע מרשים של עמדות אלכוהול פרמיום הכולל בין היתר עמדת בירות בוטיק, עמדות יין, עמדות ג'ין&טוניק, וזאת לצד אטרקציות אלכוהוליות נוספות אותן ניתן לשלב במהלך האירוע.

בר קוקטיילים לאירועים

קוקטיילים מיוחדים שאין לאחרים

חוויית האלכוהול המוצעת על ידינו במסגרת שירותי בר קוקטיילים לאירועים, מבוססת בין היתר על הקוקטיילים המיוחדים אותם אנו רוקחים ומייצרים ממוצרי אלכוהול פרמיום בשילוב של מיצי פירות טריים, עשבי תיבול ותבלינים המשדרגים כל קוקטייל והופכים אותו ליצירת אומנות. בנוסף, הטעמים המיוחדים של הקוקטיילים שלנו, הם פועל יוצא של סוג הקסם המיוחד של כל אחד מבכירי המיקסולוגים הנוטלים חלק במלאכת רקיחת הקוקטיילים והתאמתם לאופי וסוג האירוע אותו אתם עומדים לקיים. בנוסף, תוכלו ליהנות מ-SHOW בר מרהיב של צוות המיקסולוגים שלנו המתמחה בהכנת הקוקטיילים והגשתם לאורך כל האירוע.

בר קוקטיילים לכל סוגי האירועים העסקיים

שירותי הבר שלנו מותאמים בין היתר גם לאירועים עסקיים מכל סוג, החל ממפגשי HAPPY HOUR לעובדי החברה, דרך אירועי ערב לעובדי החברה ועד לאירועי קד"מ וכנסים עסקיים מקצועיים, כאשר הידע והניסיון העומד לרשותנו בתחום האלכוהול, מאפשר לנו להקים בר קוקטיילים לצד עמדת אלכוהול מכל סוג על פי בחירת הלקוח ובהתאם לרבות, עמדת יינות בוטיק, עמדת ויסקי וכדומה.

חשוב לנו שתדעו: כחלק מהשירות המקצועי המוצע על ידינו, אנו מאפשרים ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים כאחד, ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע למאפייני הבר במהלך האירוע המתוכנן, וזאת בהתאם לסוג ואופי האירוע ותמהיל המשתתפים בו.

עוד מאמרים שיכולים לעניין.