קוקטייל ארט – סדנת קוקטיילים | בר קוקטיילים לאירועים | מארזי קוקטיילים

למידע נוסף

צרו קשר!

חייגו אלינו כתבו לנו

הכירו את קוקטייל ארט – חנות לציוד וכלי בר מקצועי

הכירו את קוקטייל ארט – חנות לציוד וכלי בר מקצועי

מחפשים אחר אביזרי בר וציוד מקצועי לעמדת הבר? אצלנו ב-קוקטייל ארט, חנות לציוד וכלי בר מקצועי, תוכלו למצוא את כל מה שצריך בשביל להפוך את הקוקטייל הבא שלכם ליצירת אומנות.

ציוד מקצועי לבר, נחוץ לכל בית עסק העוסק בהכנה והגשה של משקאות אלכוהוליים ולכל אילו מביניכם המעוניינים לשדרג את עמדת הבר הביתית ולהפוך אותה לעמדת בר מקצועית לכל דבר ועניין. כאשר מדברים על ציוד בר מקצועי מדברים למעשה על פריטי ציוד שונים משמשים גם לצורך הכנת משקאות אלכוהוליים, גם לצורך הגשתם וגם לצרכי הכנה של קישוטי קוקטיילים.

קוקטייל ארט מציגה: מבחר איכותי של ציוד מקצועי לסביבת הבר

אצלנו ב-קוקטייל ארט, חנות לציוד בר, תוכלו למצוא מבחר איכותי של אביזרי בר ופריטי ציוד לברמנים מתחילים ומיקסולוגים מנוסים. פריטי ציוד בר המשווקים על ידינו מיועדים ומותאמים לכל ההכנה וההגשה של כל סוגי המשקאות האלכוהוליים והקוקטיילים הקיימים, כאשר כל אחד מפריטי הציוד המקצועי שלנו לסביבת הבר, נבדק בקפידה על ידי הצוות המוביל והמנוסה שלנו, המשלב בתוכו את אנשי המקצוע הבכירים ביותר בתעשיית האלכוהול בישראל.

בין יתר פריטי החנות שלנו תוכלו למצוא: כוסות מעוצבות, ג'יגרים מסוגים שונים ומידות שונות, שייקר בוסטון, פוררים, מסחטות לימון ידניות, כותשי קרח מעץ, גורסי קרח, שמפניירות לאחסון קרח, כפיות בר ואביזרי בר נוספים הנחוצים לכל סביבת בר, עסקי או ביתי.

ציוד בר לברמנים קונים רק ממביני עניין

אנחנו ב-קוקטייל ארט, מאמינים שברמן הוא לא רק מקצוע אלא דרך חיים ותפיסת עולם, ולכן, אנו רואים בכל התהליך המקצועי של ההכנה וההגשה של משקאות אלכוהוליים סוג של אומנות, ובאומנות כמו באומנות, חומרי הגלם העומדים מאוחרי היצירה, חשובים לא פחות מהיצירה עצמה, וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה ומאפשרים לכל ברמן ליהנות מפריטי הציוד ההופכים כל משקה אלכוהולי ליצירת אומנות.

הציוד המקצועי אותו אנו משווקים כפריטי ציוד בר לברמנים, נבדק על ידינו בקפידה רבה וזאת על מנת להבטיח לכל ברמן/ית שביניכם, מקצועיים וחובבים כאחד, ליהנות מהציוד המקצועי והנוח ביותר לשימוש בסביבת הבר.

את פריטי הציוד המשווקים על ידינו תוכלו לרכוש גם כפריטים בודדים לבר הביתי וגם במסגרת רכישה כמותית לבית העסק, ובשני המקרים, תוכלו להבטיח לעצמכם אביזרי בר איכותיים שנותנים הרבה כבוד לשני הצדדים של הדלפק, גם לצד של הברמן/ית וגם לצד הלוגם…

כלי בר

קוקטייל ארט – מכניסים אומנות לכל דרינק

את החנות שלנו לאביזרי בר פתחנו מתוך תשוקה אדירה לעולם האלכוהול בכלל ולמקצוע הברמנות בפרט, כאשר בחירת המוצרים המשווקים על ידינו נעשית מתוך היכרות מעמיקה עם צרכי האנשים העומדים משני הצדדים של הדלפק, מצד אחד, הברמנים שלהם אנו מספקים את המוצרים האיכותיים ביותר, ומצד שני, ציבור הלקוחות, המעוניינים לקבל לידיהם את המשקה האהוב עליהם בצורת ההגשה הנכונה והמדויקת ביותר.

הפריטים המיוחדים אותם אנו משווקים כוללים כוסות מעוצבות המעניקים לכל משקה את הכבוד הראוי לו, כאשר בין יתר סוגי הכוסות אותן ניתן לרכוש אצלנו תוכלו למצוא: כוסות הייבול מעוצבות להכנת קוקטיילים, כוסות קוקטייל מסוג הוריקן או סלינג להכנת קוקטיילים טרופיים, כוסות טיקי אננס להכנת קוקטיילים אקזוטיים במיוחד, כוסות לואו בול להגשת משקאות נקיים וקוקטיילים וכוסות שאט מעוצבות להגשת שוטים של משקאות נקיים.

אנו מזמינים גם אתכם להתרשם מהציוד המקצועי המשווק על ידינו ולרכוש לעצמכם את פריטי הציוד שיהפכו גם את המשקאות והקוקטיילים שלכם ליצירת אומנות בכל לגימה…

עוד מאמרים שיכולים לעניין.